BOOH Media is een nieuw, zelfstandig saleshuis binnen de out-of-home markt, opgericht door Rick Jansen en Michiel Planthof. Na jarenlang te hebben samengewerkt bij Hillenaar Outdoor, en met een brede ervaring in de mediawereld, besloten de heren, na de overname door Global, het roer om te gooien en BOOH Media op te richten: Better Out Of Home.
BOOH Media vertegenwoordigt een krachtig en onderscheidend netwerk van digitale snelwegmasten en digitale billboards langs drukbezochte N-wegen. Het bureau verzorgt de sales voor een groep geselecteerde, vaak kleinere exploitanten met unieke locaties. De focus ligt op Zuid-Nederland, met sterke aanwezigheid in Limburg en Brabant, maar ook opvallende posities in Lelystad, Veendam en Gorinchem.
BOOH Media staat voor flexibiliteit en heeft als doel om de kleinere exploitanten ook hun welverdiende podium te geven. Zodoende heeft het bureau nu ook de eerste delen van het netwerk in Cäsar gezet: een krachtig netwerk met onderscheidende objecten. BOOH Media denkt graag met de gebruikers van het Cäsar platform mee. Of het nu gaat om regionale impact of landelijke zichtbaarheid.
Je vindt de dataset van BOOH Media in het Dataloket binnen Cäsar onder de naam "BOOH Media locaties".